niedziela, 27 września 2015

Zlot żurawi

Oto kilka zdjęć ze zlotu żurawi:





2 komentarze:

  1. Pani Bogno,wiem że ma pani dużo opieki nad synkiem Kubusiem
    (czytałem pani bloga)ale uważam że pani wiedza o tych wspaniałych stworzeniach jakimi są ptaki zasługuje na złoty medal.A mianowicie chciałem zapytać o budkę lęgową jest ona umieszczona ok. 3 metry nad ziemią z metr dalej na tej samej ścianie drewnianego garażu wisi słoninka,zlatuje się tam mnóstwo ptaków i zaglądają do otworu wlotowego ale nie są tak odważne aby tam wejść.Kierunek budki to północny-wschód.Chciałem Panią zapytać czy nie muszę czegoś zmienić lub całej jej przewiesić.Dodam tylko że garaż na którym jest budka jest otwarty i jest to bardzo dogodne miejsce dla ptaków co roku znajduje tam ok 5-10 gniazd a w zeszłym roku w starej rurze osiedliła się bogatka,niestety musiałem pomóc podlotom ponieważ inaczej by zdechły,wystawiłem je na trawę po paru godzinach odleciały wszystkie.Pani Bogno gdyby mogła mi pani odpowiedzieć,doradzić w sprawie budki byłbym bardzo Pani wdzięczny.Pozdrawiam serdecznie Panią i Kubusia,Życzę wam siły w pokonaniu choroby Kubusia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    Przypuszczam, że problem może stanowić słoninka, która przyciąga ptaki, ale w czasie lęgu ptaki chcą mieć spokój wokół swojego gniazda. Zamieszanie przy jedzeniu słoniny może u nich powodować, że obawiają się drapieżników, które mogą zagrażać lęgowi.

    OdpowiedzUsuń